Nyheder i ClientView

Nyheder i 2019/2020

  • Import af bestyrelsesmedlemmer og direktører fra CVR registret
  • Mulighed for at gemme mails og anden korrespondance med #hashtags
  • Notifikationer på aktiviteter – nye og/eller kritiske aktiviteter
  • Deling af aktiviteter med Outlook kalender (september)
  • Opgaver på ugebasis (september) 
  • Markering af særlige kunder. Kunne være advarsler eller VIP kunder. (september)

Væsentlige forbedringer i 2019/2020

  • Forbedret håndtering af Penneo sager
    • Mulighed for at gemme som kladde
    • Mulighed for at benytte følsomme data
    • Meget færre klik - bedre mulighed for at bruge tastatur i stedet for mus
    • Mulighed for at dobbeltklikke på og åbne tilknyttede dokumenter
    • Forbedret logning af Penneo sager, således at det nemmere kan lade sig gøre at fejlsøge (september)
  • Mulighed for at masseslette inaktive kunder
  • Forbedret mulighed for at søge på dokumenter pr. kunde
  • Mulighed for at danne Excel skabeloner med masser af flettefelter, inklusiv egendefinerede felter
  • Statuslisten – afsluttede opgaver markeres grønne
  • Forbedret mulighed for at oprette aktiviteter og kommunikation
  • Forbedret visning af kritiske aktiviteter på startsiden
  • Forbedret visning og håndtering af roller
  • Gemte mails fra Outlook markeres med blå kategori
  • Mulighed for at masse-gemme mails fra Outlook